Gyakran Ismételt Kérdések

MILYEN IDŐKÖZÖNKÉNT KERÜLNEK FEL A VIDEÓK?

Minden héten 2 új videóval gyarapodik a videótár. 

VISSZA LEHET NÉZNI A VIDEÓKAT?

A felkerült videók bármikor visszanézhetőek, ahányszor csak szeretnéd, korlátozás nélkül.

ELŐRE FELVETTEK A VIDEÓK VAGY ONLINE STREAMINGEN, ÉLŐBEN KÖVETHETŐEK?

Minden videó előre felvett, így nem kell egy adott időpontban megjelenned, hogy részt vehess az órán. Minden héten, a hét első felében felkerülnek az új órákat, amiket a feltöltés időpontjától kezdve bármikor elindíthatsz.

MILYEN CSOMAGOKBÓL VÁLASZTHATOK?

A videók eléréséhez 4 különálló csomagból választhatsz: Basic, Bronze, Silver és Gold. A Basic csomagot egyhavi tagságot tartalmaz 4.990 Ft-os havidíjért. A Bronze csomag szintén egyhavi tagságot tartalmaz, illetve belépést biztosít a zárt Facebook csoportba, ahol tippek, tanácsok segítik a mindennapokat, mindössze 5.990 Ft-ért. A Silver csomag féléves elérést és Facebook csoport tagságot biztosít kedvező, 29.990 Ft-os féléves díjért. A Gold csomag egy teljes éves elérést és Facebook csoport tagságot biztosít, 59.990 Ft-ért.

HOGYAN REGISZTRÁLHATOK?

Válaszd ki a 4 csomagból a számodra megfelelőt, majd tedd a kosárba és haladj végig a klasszikus vásárlási folyamaton.

MINDEN HÓNAPBAN ÚJRA KELL REGISZTRÁLNOM?

A MozgásBázis Online előfizetéses rendszerben működik, tehát az előfizetésed automatikusan újul meg, egészen addig, amíg az előfizetéséd le nem mondod. A Basic és Bronze csomag havonat, a Silver félévente, a Gold csomag évente újul meg, azaz terheli az első vásárláskor megadott bankkártyát.

HOGYAN LÉPHETEK BE A VIDEÓK FELÜLETÉRE?

A sikeres előfizetés és regisztráció után a felső menüben a BELÉPEK gombra kattintva, a regisztrációkor megadott felhasználónév és jelszó párossal tudsz belépni.

MIKOR MONDHATOM LE AZ ELŐFIZETÉSEM?

Bármikor. A saját fiókodban van lehetőséged bármikor lemondani az előfizetésedet.

FÉLBESZAKADT A FIZETÉS, MIT TEGYEK?

Ha nem ment végbe a fizetési folyamat, a regisztrációkor megadott email és jelszó párossal viszont létrejött a fiókod. Előfordul, hogy a sikertelen fizetés ellenére beléptet rögtön a rendszer. Ha nem vagy belépve, akkor a menüben található BELÉPEK gombbal lépj be a regisztrációkor megadott adatokkal. Ezután a Fiókom menüben, a Subscription pont alatt kattints a CANCEL gombra. Ezzel törölted az elindított, de nem véglegesített előfizetésed. A főoldalon válaszd ki az előfizetést, amit indítanál és kattints az ELŐFIZETEK gombra. A felületen már minden korábban megadatod meg lesz adva és végigviheted a fizetési folyamatot.