Gyakran Ismételt Kérdések
MILYEN IDŐKÖZÖNKÉNT KERÜLNEK FEL A VIDEÓK?
Minden héten 2 új videóval gyarapodik a videótár.
VISSZA LEHET NÉZNI A VIDEÓKAT?
A felkerült videók bármikor visszanézhetőek, ahányszor csak szeretnéd, korlátozás nélkül.
ELŐRE FELVETTEK A VIDEÓK VAGY ONLINE STREAMINGEN, ÉLŐBEN KÖVETHETŐEK?
Minden videó előre felvett, így nem kell egy adott időpontban megjelenned, hogy részt vehess az órán. Minden héten, a hét első felében felkerülnek az új órákat, amiket a feltöltés időpontjától kezdve bármikor elindíthatsz.
MILYEN CSOMAGOKBÓL VÁLASZTHATOK?
A videók eléréséhez 4 különálló csomagból választhatsz: Basic, Bronze, Silver és Gold. A Basic csomagot egyhavi tagságot tartalmaz 4.990 Ft-os havidíjért. A Bronze csomag szintén egyhavi tagságot tartalmaz, illetve belépést biztosít a zárt Facebook csoportba, ahol tippek, tanácsok segítik a mindennapokat, mindössze 5.990 Ft-ért. A Silver csomag féléves elérést és Facebook csoport tagságot biztosít kedvező, 29.990 Ft-os féléves díjért. A Gold csomag egy teljes éves elérést és Facebook csoport tagságot biztosít, 59.990 Ft-ért.
HOGYAN REGISZTRÁLHATOK?
Válaszd ki a 4 csomagból a számodra megfelelőt, majd tedd a kosárba és haladj végig a klasszikus vásárlási folyamaton.
MINDEN HÓNAPBAN ÚJRA KELL REGISZTRÁLNOM?
A MozgásBázis Online előfizetéses rendszerben működik, tehát az előfizetésed automatikusan újul meg, egészen addig, amíg az előfizetéséd le nem mondod. A Basic és Bronze csomag havonat, a Silver félévente, a Gold csomag évente újul meg, azaz terheli az első vásárláskor megadott bankkártyát.
HOGYAN LÉPHETEK BE A VIDEÓK FELÜLETÉRE?
A sikeres előfizetés és regisztráció után a felső menüben a BELÉPEK gombra kattintva, a regisztrációkor megadott felhasználónév és jelszó párossal tudsz belépni.
MIKOR MONDHATOM LE AZ ELŐFIZETÉSEM?
Bármikor. A saját fiókodban van lehetőséged bármikor lemondani az előfizetésedet.
FÉLBESZAKADT A FIZETÉS, MIT TEGYEK?
Ha nem ment végbe a fizetési folyamat, a regisztrációkor megadott email és jelszó párossal viszont létrejött a fiókod. Előfordul, hogy a sikertelen fizetés ellenére beléptet rögtön a rendszer. Ha nem vagy belépve, akkor a menüben található BELÉPEK gombbal lépj be a regisztrációkor megadott adatokkal. Ezután a Fiókom menüben, a Subscription pont alatt kattints a CANCEL gombra. Ezzel törölted az elindított, de nem véglegesített előfizetésed. A főoldalon válaszd ki az előfizetést, amit indítanál és kattints az ELŐFIZETEK gombra. A felületen már minden korábban megadatod meg lesz adva és végigviheted a fizetési folyamatot.